pirmdiena, 2011. gada 24. oktobris

Mīnus 5kg bez diētām - 8 un 9 nedēļa

Beidzot kāja ir sadzijusi tiktāl, lai varētu aktīvi pavadīt dienu, ejot garākās pastaigās, braucot ar riteni un izpildot vingrinājumus arī vertikālā pozīcijā. Esmu pilna entuziasma daudz kustēties un pilnībā izmantot pēdējās rudens saulainās dienas dabā.

Saite no attēla
Mani dati pēc eksperimenta 9 nedēļas: pateicoties piespiedus mazkustīgajam dzīvesveidam - 67,3 kg. Par vienu kg vairāk nekā sākuma pozīcijā. 

Mani novērojumi: nesen izmantoju iespēju piedalīties veselīga dzīvesveida popularizējošā akcijā  Nomet riepu pāris fitnesa klubos Rīgā, lai galvenokārt konsultētos un uzzinātu no fitnesa speciālistiem par savām iespējām un kļūdām aktivitātēs. Pagaidām naudas un iespēju man apmeklēt kādu no šiem klubiem nav, tāpēc nekautrējos un izjautāju par visiem man interesējošajiem jautājumiem. Ko Es uzzināju? Bija dažas lietas, ko jau par sevi zināju (kaut arī ķermeņa masas ziņā svars ir normāls, tauki procentuāli ir drusku vairāk, bet toties muskuļu masa mazāk par normu). Izmēģinot abos klubos pieejamos trenažierus, sapratu, ka ar pilatēm vien nepietiks, jo pēc fitnesa speciālistu ieteikuma vēl papildus vajag nodrošināt aerobo (kardio) un spēka slodzi, lai tauciņi ātrāk sadeg un muskuļu masa mazliet pieaug. 

Interesanti fakti: nu jau piekto reizi katru otro dienu dodos garākos izbraucienos ar riteni jūras virzienā stundas garumā. Cenšos braukt ātri. Maršrutu izvēlos interesantu ar dažādu pakāpju grūtībām (sāku ar asfaltu, tad pa meža takām līdz jūrai, tad gar pašu jūras malu uz priekšu, atkal pa meža takām, pēc tam pa grantētu ceļu, pēdējā asfaltētā ceļa posmā maksimālā ātrumā. Fantastisks brauciens - baudīt skaisto dabu, saņemt zināmu adrenalīna devu, braucot gar pašu jūras malu un ir iespēja izvēlēties sev interesantu maršrutu atkarībā no laika apstākļiem un pašas vēlmēm! 

Mani secinājumi: ir jāturpina riteņbraukšana katru otro dienu kamēr vēl laika apstākļi to atļauj. Papildus mājās pilates. Pagaidām uzsvaru likšu uz savu aktivitāšu un slodzes palielināšanu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru