trešdiena, 2013. gada 27. marts

Lieldienu dāvanas - olas

Man pašai Lieldienu noskaņu palīdz radīt dabā pirmās košās krāsas, piemēram, izplaukuši zaļie pumpuri. Diemžēl šogad manā pusē aizkavējušās ziemas dēļ tie vēl nesteidzas atplaukt. Tāpēc pašai jāpalīdz radīt krāsainās noskaņas. Tā pamazām viena pēc otras kailajos koku zaros uzplauka krāsainās olas. Vispirms ieraudzīju pirmās krāsainās olas manas pilsētas kokos, bet pēc tam arī pati tās uztamborēju miniatūrā un iekarināju dažos zaros, kas stāv manā virtuvē vāzē. Tagad atliek tikai sagaidīt, kad izplauks pirmās zaļās lapiņas.

Manas Lieldienu olas uzplaukušas pie mājas un virtuves vāzē
Tamborējot šīs olas, Es varēju izpausties radoši, jo katra ola man sanāca savādāka. Manos dziju krājumos bija sakrājušies mazi dažādu krāsu dziju kamolīši, kurus beidzot varēju lietderīgi pielietot.

Tamborēšanas procesā neiztiku arī bez pamācībām kā to darīt. Tās atradu video versijā šeit un instrukcijas veidā šeit. Paldies Teresai un Tarai. Atzīšos, ka vairāk sekoju līdzi instrukcijai, jo tur ir parādīti dažādi varianti ar krāsu salikumiem.

Man sanāca 5 dažādi olu veidi ar sekojošiem krāsu salikumiem:

  • ola ar vienas krāsas dziju 
  • ola ar pusi no vienas dzijas un otru pusi no citas krāsas dzijas (puse uz pusi)
  • ola ar citas krāsas strīpu vidū
  • ola ar trīs strīpām
  • ola ar vienas krāsas dziju un piešūtu puķīti ar citas krāsas dziju
Lai sanāktu šādas raibas Lieldienu olas, man vajadzēja:

  • vilnas un kokvilnas dziju dažādās krāsās
  • piemērota izmēra tamboradatu
  • šķēres
  • lāpāmo adatu
  • sintapons olu piepildīšanai
Manas pirmās tamborētās olas jau ir uzdāvinātas dažiem labiem cilvēkiem un Es ceru, ka tās padarīs krāsaināku un priecīgāku šo pirmssvētku nedēļu.

Lielās olas manas pilsētas kokos un manas tamborētās olas

Tagad, kad esmu iesākusi krāsaino olu tamborēšanas darbiņu, nevaru apstāties un skatos, ka vajadzēs kādu grozu (Šeit), kur tās visas salikt. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru