ceturtdiena, 2014. gada 17. aprīlis

Šūts gultasveļas komplekts mazulim

Daudzas no mazulim vajadzīgām lietām jau ir atdotas, pārdotas citiem un man ir jāiegādājas no jauna. Gultiņa ar matracīti mums jau ir iegādāta, bet gultasveļas komplektu izdomāju uzšūt pati, ņemot vērā arī savas nesen iegūtās prasmes šūšanā.

Šajā komplektā ietilpst: Spilvendrāna un segas konverts/pārvalks

Lai to varētu izdarīt, aizbraucu uz Mežrozes audumu ražošanas veikalu un iegādājos satīna audumu ar jauku lācīšu apdruku.
Spilventiņš spilvendrānā un sedziņa konvertā

Spilvendrānai par pamatu ņemta esošā spilvendrāna kā paraugs.

Izmēri auduma griešanai:
38+38+13+3+3=95/2=47,5
45+2+3=51
3cm tiek ņemti rezervē, lai nošūtu maliņas (man ir ar roku griežamā šujmašīna)
Sanāk spilvendrāna uz izmēru: 52*44cm (ar ielocītu iekšpusē maliņu)






Segas konverts/pārvalks
Lelle par modeli gultiņā
Konvertiņam izmantoju audumu ar lācīšu apdruku un dzeltenu satīna audumu.
Izmēri auduma griešanai:
Lācīšu audumam:
94+3+3=100
129+3+3=135
Dzeltenajam audumam:
94+3+3=100
129+3+3=135
Sanāk konverts uz izmēru: 94*129 (ar atverīti sānos sedziņai)



Pilnam komplektam man jau ir iegādāts paladziņš, kas ir ar gumiju, bet vajadzības gadījumā uzšūt vēl vienu man nesagādās grūtības.

Nākošais mans mazais projekts šūšanā savam mazulim pamazām top mazais pakaviņš no tā paša lācīšu auduma.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru